笑話站
Jokes Station
回主目錄
生活(523)
可疑物品
搭輕鐵鬧的笑話
吃素的捐血要講
神奇吸塵器
尋犬啟事
詢問處
棺材裡的人
原來如此
驚喜
裸女
還一半
吃個夠
復仇計畫
是誰的?
阿姨接的電話
加料
產品說明
鮮蝦麵

上一頁  下一頁 

驚喜

話說有一個男人,佢好鬼鍾意食蕃薯,但係食完之後佢一定會放好多屁,而且仲係又響又臭。

但最近佢已經下定決心唔再食,原因係佢要結婚喇,佢唔想佢老婆知道後嫌棄佢,所以就逼自己忍口。

咁結左婚後既某一日,佢放工既時候,見到街邊賣緊燴蕃薯,佢因為忍唔到口既關係,所以就買左個黎食。

佢心裏面諗,只要我o係返到屋企前盡量放晒d屁就冇事架喇,咁於是佢就沿途不斷釋放出佢既能量啦。

當佢返到屋企既時候,佢老婆就即刻用條手巾蒙住佢雙眼,同佢講:「你跟我黎客廳丫,我有一個驚喜俾你呀~~~」

於是佢地兩個人就去到客廳,但係呢個時候,冇啦啦電話突然間響起喎。

佢老婆就同佢講:「嗱,而家我去聽個電話先,你一定唔可以偷睇呀,知道嘛?」

咁佢老婆就走左去聽電話,點知係呢段時間,佢突然間又屁如泉湧,佢想趁佢老婆返黎前放晒佢。好彩當佢老婆返黎果陣佢已經放晒。

但當佢老婆拆開條手巾果陣,佢根本係有驚冇喜囉!

原來個驚喜係:佢老婆知道老公今日生日,於是就約晒一班朋友返屋企……

遊 戲 街
support@station.com.hk , © 2024 啟揚系統公司 保留所有權利。